Este introdus noul brand CELO

Published: 1970-01-01 | Updated: 2024-07-27

Lider APOLO în susținerea produselor și canalelor, liderul Apolo MEA în fixări și ancore și producătorul principal de șuruburi CELO se reunesc sub umbrela unei singure mărci pentru a-și consolida creșterea internațională în sectorul construcțiilor și mai precis în domeniu de instalare profesională. Cu această fuziune, distribuitorii, instalatorii, prescriptorii și furnizorii beneficiază de o singură marcă care eficientizează căutarea produselor din aceeași categorie atât în ​​magazinele fizice, cât și în motoarele de căutare digitale, pe piețele interne și internaționale ... simplificând comunicarea și îmbogățind experiența cu produse CELO.

Logo Celofixings

CELO, Apolo și Apolo MEA sunt mai puternice acum. Împreună sub noul brand CELO Fixings, valorile și obiectivele de partajare sunt angajate într-o mai mare internaționalizare, o apropiere mai mare față de clienții săi și o utilizare mai mare a instrumentelor digitale. Noul brand este modern, oferind vizualizare ușoară, claritate în design și un mesaj puternic.

CELO știe că lucrurile mici fac ca lumea noastră să funcționeze, de la cele mai mari clădiri la cele mai mici amenajări, de la cele mai simple la cele mai sofisticate. Lumea noastră este formată din bucăți mici care împreună fac parte din ceva mai mare.

CELO își cunoaște importanța și, prin urmare, în calitate de specialiști, se ocupă de fiecare piesă, de la proiectare la asamblare, oferind cea mai recentă tehnologie și inovând pentru ao face mai bine în fiecare zi.

Într-adevăr, noul vizual revoluționar a constituit baza pentru un video corporativ nou-nouț care prezintă CELO ca o companie globală și inovatoare, reflectând capacitatea noastră de a lucra, acordând atenție detaliilor pentru a oferi cea mai bună experiență pentru clienții noștri pe toate piețele în care operăm.

Lucrurile mici contează și mai întâi ca metaforă a „grijii pentru tot ceea ce facem”, simbolizând noua noastră motocicletă corporativă și filosofia generală. Acest concept este esențial pentru viitorul CELO, deoarece facem noi mutări pe noi piețe internaționale, nu numai cu echipele de vânzări, ci și prin deschiderea de noi facilități pentru aprovizionarea directă a acestor piețe și prin dezvoltarea unor parteneriate locale puternice pentru distribuție.

Pentru toate cele menționate mai sus, CELO se mândrește cu introducerea noului său brand:

Noua noastră identitate de marcă corporativă va fi utilizată pe diverse materiale, comunicări și instrumente promoționale atât pentru off-line cât și on-line, reprezentând identitatea CELO din lumea digitală către mass-media tradițională, cum ar fi documente oficiale, târguri, promoții, instrumente de asistență pentru vânzări ... și vor fi implantate progresiv la punctul de vânzare, în ambalaje și alte etichete aflate în prezent pe piață.

Încă de la început, proiectarea de produse și servicii inovatoare care să reducă timpul și costurile de instalare a fost CELO care conduce în mod curent. Acesta este ceea ce ne-a ajutat să luăm decizii îndrăznețe strategice și orientate spre client, ceea ce ne-a transformat în pionier și acum ne-a făcut lideri ai Global Fasteners. Astăzi, odată cu noua noastră identitate de marcă, la CELO ridicăm ștacheta cu un nivel mai înalt, marcând un nou capitol din istoria noastră.

CELO Marketing

marketing-spain@celo.com